maanantai 6. toukokuuta 2013

Ulkohaalari PUL-kankaasta


Turkoosista tähti jumpsuitista innostuneena tein pikku Jätkälle kaapissa marinoituneesta kestovaippoihin käytetystä kosteussulkukankaasta  haalarin juuri näille keleille kun ei ole vielä kauhean lämmin.
Kankaasta oli tarkoitus tulla jotain ihan muuta, mutta päätyikin sitten tähän :)


  Kaavana vanha tuttu OB.n jumpsuit 4/2012 pienin muokkauksin
PUL-kangas Sampsukalta
Apilakangas, resori sekä fleece Palttina.






Vuorena fleece.
 Tämä on muuten eka koskaan vuorittamani vaatekappale. :)



 Haalarin seuraksi pipo omalla kaavalla.
Ja pikku rukkaset, josta olen ihan innoissani. 
SIIS MINÄ OSASIN TEHDÄ TÄLLÄISET.
Mies käski rauhoittua kun innoissani esittelin sille näitä. 
KATO NYT MITEN HIENOT! 
Höh, ihme mies kun ei innostunut samalla tavalla :)

Kaava on OB 6/2010



1 kommentti:

  1. Hieno! Mä oon tehny parit topparukkaset PULista. Hyvin pelittävät kuivalla kelillä, kosteutta ne ei kovinkaan pidä (siis verrattuna ulkoiluvaatteisiin tarkoitettuihin kankaisiin) ja aika nopsaan kangas menee kuluneen näköiseksi. Mulla on joskus ollu mielessä ommella takki PULista. Todella mukava tuo haalari varmasti päällä kun ei ole kova koppura :)

    VastaaPoista

Kommentti olisi kiva!