perjantai 4. lokakuuta 2013

THE TAKKI

Olen ompelu-innostuksen myötä tehnyt itselleni
pakko-opetella-ja-tehdä-HAASTEITA.
Olen päättänyt opetella kaiken sen mitä en KOSKAAN
 uskonut osaavani ja tekeväni.
Yksi niistä on nyt saavutettu. Tein TAKIN,
sen elämäni ensimmäisen VUORITETUN hupullisen takin.
Nyt saa tuulettaa.... JEEEEEE!!! :D
 
Saanko esitellä THE TAKKI koossa 92.

 
Kangas on alunperin ollut ilmeisesti verho, jossa raidat kulki vaakasuoraan.
Tämäkin kangas on siis jokin aikaa sitten saadusta kangaskassin sisällöstä,
 ihan ehtaa kasaria.
 Kauhean hartaasti, kieli keskellä suuta, mallailin ja leikkelin kaavoja.
Halusin raidat menemään noin pystyttäin ja kohdistuksen piti olla just eikä melkein.
Taisi mennä tunti jos toinenkin tässä leikkuu puuhassa. 
 Helpommankin tien olisin tietysti voinut ekaan takki-projektiini valita.
 PAH, minä vai, ei ikinä sieltä mistä aita on matalin, haastetta pitää olla :D
Nämähän minä leikkasin jo keväällä, ilmeisesti kaikki puhti meni jo leikkaus ja sommittelu vaiheessa, kun nyt vasta kaivelin nämä esiin
 ja sain vihdoin ommeltua ne kasaan. 
 

Kaavana on OB 1/13 Against theWind
 



 
Yksi ei niin kohdistunut raita sivusaumassa,
sen kanssa minun on vain opeteltava elämään :)


Tästä onkin hyvä jatkaa unten maille ja nähdä unia seuraavasta minulle isosta HAASTEESTA, tehdä ITSELLE takki.
Kangaskin on jo valmiina, ihana vihreä retrokangas...
Ehkä vielä jokin päivä....
 
Kauniita unia, ihania kangaskuvia! :)
 
*Sanna*
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti olisi kiva!